update

hejsan !


stack till burlöv med pappa för o lämna in hans telefon på lagning.
sen vidare till ica maxi o handla.
alla undrar säkert vad vi gör där varje dag, men vi handlar bara mat för dagen, hahahah!
sen när vi kom hem gick jag ut en runda med hunden, o sen datorn.
usch, jag sitter för mycket vid datorn känns det som .. :/
sen lagade jag mat, haha.
pannkakor, muuuums ! :D
sen snacka jag med matilda, så imorgon ska vi o boka tid.
hihi, men jag säger inte till vad!
det berättar jag när det är gjort :)
nu sitter jag bara här som alla andra kvällar ..
usch.
fast igår va jag faktiskt ute ! :D
på fredag börjar ju malmö festivalen så tagga tagga tagga ! :D
ska dit med felicia o sen träffa andra.
halv kollar lite på wipeout, asså vilka kommentarer dom lägger emellanåt!
men nu ska jag fixa lite, hörs imorgon!

KRAM , !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0