update

hej igen !

ja, innan fixade jag mig snabbt o sen stack jag till simon för o va med han o lina.
haha, vi typ lekte dunkgömme med simons syster o hennes kompis, sen stack vi ut lite, gjorde typ ingenting mer än o gå runt?
sen gick vi hem till mig o satt i min säng o lyssna på musik.
sen stack dom hem så åt jag o sen satte jag mig vid datorn en stund, sen gick jag till simon igen.
påvägen dit träffade jag felicia som jag inte har träffat på 548725 år.
sen följde jag o simon lina till busshållplatsen o sen cykla vi hem.
mötte emina o felicia påvägen hem så stod o snacka med dom en stund o sen körde simon mig hem.
nu ligger jag här i soffan med datorn i knäet o halvkollar på någon fillm " there will be blood ", men den verkar inte så jättebra så jag kollar typ inte (a)
men nu ska jag sluta blogga!
ha det bra alla där ute.


KRAM , !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0