smink

hallå bloggen.

tänkte lägga upp lite bilder o så på vad jag använder för smink.
eftersom det kom upp i frågestunden.


först använder jag spotless treating cover stick.
använder den för o täcka finnar o fula märken.


sen använder jag loeral paris mousse foundation.
lägger ut några klickar o sen "smörjer" jag ut det.
väldigt bra !


loreal paris puder/foundation.
sedan tar jag det ovanpå foundationet .


sedan börjar jag med denna mascaran ;
vollaré clubbing galactic flash.
använder den bara för o lägga på första lagret mascara eftersom borsten är så liten.


efter det lägger jag på ett lager av maybelline pulse perfection.
skit bra!
är sån med vibrator, men använder aldrig den.


sen till sist lägger jag på loreal paris extra- volume collagene.
den lägger jag på för o få ögonfransarna lite mer fylliga, tar den sist eftersom borsten är så himla tjock.



sen avslutar jag med rouge på kinderna.
hitta ingen bild på det.
men vanligt sånt "rött"


nej, nu ska jag åka o handla.
hoppas ni blev nöjda med "svaren"

bloggar mer ikväll.


KRAM , !


Kommentarer
Postat av: sofia.

bra tips!:)<3

2010-08-22 @ 17:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0