HEEEEEEEJ !

haha hej ..

förlåt för dålig uppdatering, men har verkligen inte orkat blogga nu när lina har varit hos mig.
åkte ju till henne förra onsdagen, då gjorde vi inte så mycket, på kvällen drog vi ut med en massa folk, trevligt värre.
sen sov vi i stugan, o fyföööööör vad det åska !
vi höll på o dö ;$
sen på torsdagen tror jag vi va med dom igen, skulle egentligen hem på torsdagen, men eftersom lina skulle komma till mig på lördagen sov jag hos henne på torsdagen också, så vi sov i stugan då också.
sen på fredagen packade vi ihop alla grejor o sånt, sen vid tolv kom pappa o hämta oss o körde oss till limhamn, så mötte vi simon & sebbe på stapel, va där ett tag o tycker alla kan anteckna att jag såklart va så klumpig o trilla o gjorde hål i mina byxor :)
sen stack vi vidare till maxi för dom skulle handla mat typ, haha.
sen gick vi till titanic ( sån typ "pir" rätt ut i vattnet ) så skulle killarna bada där.
sen gick vi vidare till dom lite mindre bryggorna för jag o lina skulle bada hahahha, men eftersom det va så jääääkla blåsigt va det röd flagga, så "vi" typ bara gick ner o doppa oss sen upp igen.
egentligen bara jag.
sen vid fyra åkte vi hem med simon.
sen på kvällen va vi med simon, kommer inte ihåg vad vi gjorde, haha.
på lördagen åkte jag,lina o simon till stan, polskan sen typ trianglen.
sen åkte vi hem igen, sen på kvällen tälta vi med simon o jesper.
trevligt värre.
hahahhaha, vi somna vid sex?
vakna vid typ elva eller tolv.
så man va ju bara såhääääääääääääääääääääääääär trött sen :)
men sen regna det som in i helvete ju!
sen cykla jag o lina hem, sen låg vi typ bara o kolla på film hela dagen.
i måndes så stack jag pappa o lina till stan för o trampa trampebåt, trevligt.
sen resten av dagen minns jag ingenting av.
måndes stack vi till  stan igen, herregud vilken rea det är överallt nu!
sen stack vi till polskan, blev två mascaror & ett puder.
sen på kvällen va vi med simon, kolla film o så.
btw, haha i tisdes gjorde vi typ ingenting tror jag.
idag, väckte pappa oss vid tio, sen städade jag o lina mitt rum o sånt, sen körde vi henne hem :(
tack för allt sötnos!
efter de kolla jag typ på två avsnitt av cougar town, o halvsov.
sen åkte jag o pappa till elgiganten för o byta min plattång eftersom det har gått i sönder?
sen åkte vi till burlöv o hämtade pappas glasögon.
nu har jag precis ätit o ligger här i sängen o lyssnar på musik o lite sånt :)
ikväll ska jag nog ut o träffa simon, får se :)
nej, nu ska jag sluta skriva, blev nog lite mycket.
men till er som orkar läsa hela, stor kram! ;)
bilder från allt kommer väl någon gång, hahaha.





petter feat veronica maggio - längesedan

riktigt bra låt.



fick bli en lite halvt rolig bild på mig .. :)


Kommentarer
Postat av: FAAKIE WWW.FAAKIES.BLOGG.SE

vad görs :)?

2010-08-13 @ 12:27:09
URL: http://faakies.blogg.se/
Postat av: vägen fram vägen till RECEPT-OCH VIKTBLOGG

Hej hej! Har du sett nya tävlingen idag?

2010-08-13 @ 14:13:09
URL: http://vagenfram.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0