dentrettiondeaugustitvåtusentioツ♥ - MÅNDAG!

haallååååå !

stack ju till dalhem med emina igår o kolla match.
trevligt med en massa fluuumm :D
sen efter de snacka vi med enver en stund, o sen stack vi hem.
tack för kvällen (L)

idag ; klockan ringde halv åtta, segade till kvart i sen gick jag upp o fixa mig.
vid halv nio stack jag till emina, sen stack vi till skolan kvart i typ.
börja nio.
orkar inte skriva vad vi har för lektioner, inget intressant ändå, haha ?
stack från skolan tre, för skulle till tandläkaren fyra.
o vi slutar fyra på måndagar.
stack hem, borsta tänderna *fniss* sen stack jag o pappa till tandläkaren.
fixade tandställningen sen hem igen.
fixade mig lite, sen mötte jag emina vid kvart i fem, så stack vi vidare till dahem o kolla killarnas träning.
sen sluta deras träning halv sju typ, sen va vi med enver, kemo o david efter.
trevligt trevligt.
sen stack vi hem vid åtta.
har precis käkat lite, inte käkat sen tre typ, haha.
nu ska jag snart gå o borsta gaddarna sen blir de förhör på engelska glosor.
sen nanna.
ha det bra!

ciao !

  
all makes misstake.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0