dentredjeaugustitvåtusentio♥

hejsan.

orkade inte blogga igår, för det va typ fullt upp hela tiden.
men det har varit riiktigt kul här.
igår; vaknade vid åtta, packade mina grejor o sånt, sen åkte vi till maxi typ för o handla blomma o sånt.
sen åkte vi vidare, va framme vid ett typ, då åt vi o sen gick vi typ ut.
så körde jag o pappa en runda med fyrhjulingen, det är så himla kul! :O
sen åkte vi o spelade minigolf, riktigt roligt.
sen körde vi ner till havet, så bada jag lisa janne o berit, OMFG va kallt det var!!!
o sen körde vi hem, typ bara bytte om o sånt, sen åkte vi vidare till idrotts platsen för o kolla när kalle o björn spela match.
hahah, kul match :)
sen hem vid nio o äta.
sen vid halv ett kolla jag o lisa på ett avsnitt av my name is Earl.
sen vid ett somna vi.

idag; vaknade vid halv tio, låg o segade i sängen ett tag.
sen upp o äta frukost, sen gick jag ut för o mysa med lilla jörgen.
har typ suttit där ute med honom sen imorse sen nu kom jag typ precis in.
hahah, jag sitter här o bloggar på lisas rum medans hon sitter i köket o läser Frida (Y)
men nu kommer nog dom andra hem så ska vi typ äta.
sen åker vi hem vid två skulle de bli, men det blir det nog inte.
bloggar ikväll om jag hinner!

KRAM ♥



här är lilla jörgen, min lilla favorit :D

Kommentarer
Postat av: sofia

naw, vad söt! <3

2010-08-03 @ 13:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0