dentjugoniondeaugustitvåtusentioツ♥ - SÖNDAG!

hej söta läsare :)

rätt trevligtt på kräftskivan igår.
haha, bara massa småbarn som klängde på mig hela tiden men jaja.
man får ju va lite snäll ibland ;)
sen kom vi hem vid tolv.

idag ; vaknade runt halv tio.
åt frukost, sen bestämde mamma o pappa att vi skulle ut o köpa ny cykel till mig! :D
*happyface*
så fixade mig, sen åkte vi till sån cykelaffär vid mobilia, provade cykeln sen köpte vi den.
ja, ni såg bilden på den.
sen körde vi o handla på ica maxi.
nu sitter jag här o väntar på att maten ska bli klar, sen möter jag emina så sticker vi till dalhem o kollar match.
sen blir det väl bara slapp ikväll.
skola imorgon igen ju.
ska försöka ta bilder sen som kommer upp på bloggen.
lovar inget, haha.
men nu ska jag äta.
 



ciao !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0