dentjugoförstaaugustitvåtusentio - bio,malmö festivalen & chill ♥

hejsan !


igår började ju malmö festivalen, wiihoooo !
så felicia kom till mig vid halv tre, åt, sen fixa vi oss.
o sen tog vi bussen till stan o sen gick vi på malmö festivalen.
var verkligen super roligt!
träffa massor med folk man inte har träffat på jättelänge.
kom "hem" sen vid nio.
jag o felicia stack direkt till simon, typ va ute lite, sen va vi hemma hos simon o spela spel o sånt, haha.
sen kom vi hem vid elva.
satte mig en stund vid datorn o kollade lite tv samitidigt.


idag ; vaknade vid tio, upp o äta frukost.
sen kolla tv, fixa mig o  sen vid tolv kom felicia, så körde pappa oss till stan, för jag felicia o emina skulle se förhandsvisningen på toy story 3 ! o inte bara det, de var 3D så vi fick såna skit snygga brillor :)
haha, filmen var faktiskt bra.
sen när den var slut gick vi genom hela malmö festivalen för o komma till centralen för o ta bussen därifrån.
men iaf, träffade massor med folk idag igen :)
sen kom vi hem vid kvart över fyra halv fem.
hjälpte pappa lite i trädgården o sen gick jag ut med hunden.
har precis ätit tacos, mums.
nu ska elli hjälpa mig med att lägga in min nya header, som jag aldrig lär mig hur man gör! -.-
& en ny bakgrund.
så snart får ni se en förändring på utseendet här i bloggen, haha.
får se vad jag hittar på ikväll.
antingen blir det väl en film eller så kanske jag drar ut o träffar någon.



KRAM , !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0