dentjugofemteaugustitvåtusentio♥ - skolan, fix, malmö festivalen.

heeeej !

klockan ringde tjugo i sju.
men som alla andra dagar somnar jag om ( !!!!! )
sen kommer mamma in o väcker mig tjugo över sju ..
en galen anna.
stressade en hel del.
men jag han iaf borsta tänderna, klä på mig o sminka mig på en kvart ;oo
varför de va stressigt, var för att jag skulle möta emina tio i, sen börja vi fem över åtta.
men jag hann iaf :)
mötte emina, sen cykla vi till skolan.
måltid första lektionen.
rast.
SO
rast
NO
rast
sen efter "gympan" stack jag o emina hem till mig eftersom vi inte käkade maten i skolan va jag skit hungrig.
så hem o käka en banan o jordgubbs yoghurt * tummen upp *
sen tillbaka till skolan igen, så va de tyska sista lektionen.
sen sluta vi fem över halv tre.
riktigt rolig dag faktiskt :)
sen stack jag hem.
o nu sitter jag här i sängen med datorn som vanligt.
usch.
jag känner mig som en riktig data nörd ..
men ikväll har jag inte tid med datorn ! :D
för ikväll blir det malmö festivalen!
NRJ IN THE PAAAARK !
wiiie.
sticker dit vid sex, o de börjar sju.
ha det fett, för de ska jag ha !

KRAM , !


jättedålig webb bild.

men dagens outfit;
svarta tights - bikbok
spets linne - new yorker
rosa kofta - bikbok


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0