dentjugofemteaugustitvåtusentio♥ - skola, kul i webben, träna.

hej söta läsare.

idag; klockan ringde kvart över sju, blääääää..
segade till halv, borsta ständerna, klä på mig o sminka mig.
sen vid tio över åtta mötte jag emina o emelie.
sen cykla vi till skolan.
började 8.25, svenska först.
sen typ rast, sen NO.
o sen va det rast igen, haha
sen va de matte?
rast
musik
rast
måltid
rast
engelska
haha, mycket rast va? ;)
ja, det är rätt mycket rast.
men eftersom vi går till fyra, halv fyra o sånt så behövs väl de antar jag.
sen sluta vi halv fyra, cyklade hem.
sen spela jag o pappa lite kort.
sen vid fem kom mamma hem så käka vi.
nu sitter jag här uppe i min säng med datorn i knäet, som vanligt ... !
vid sju sticker jag o pappa till friskis o tar ett träningspass.
styrketräning står på listan idag, sjuukt längesedan jag var på gymet o tränade styrketräning..
men nu kör vi igång igen ! ;d
har precis haft lite roligt i webben, så tänkte lägga upp bilderna.
haha.
numera tänkte jag bara köra ett inlägg om dagen, iaf om dagen o så.
om jag inte känner för de då.

KRAM , !

  

  

 

vet att ni gillar bilderna .. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0