dentjugoandraaugustitvåtusentio - sista dagen på sommarlovet.

hej.

idag är jag faktiskt lite små deppig..
sista dagen på sommarlovet, ny skola imorgon osv..
klockan ringde kvart över åtta idag, men orkade inte gå upp.
så jag somnade om, sen kom pappa in o väckte mig halv nio.
alla hade försovit sig, haha.
fixa mig snabbt o sen äta frukost, sen vid tio i nio kom matilda.
så åkte vi till klubben, tränade 9-11.
rätt skoj idag faktiskt.
sen hem, äta sen med pappa till biltema o handla något.
sen SOOOOOOOVAAAAAA !
sov i typ två timmar, sen hämtade jag datorn o va vid den en stund.
sen har jag typ inte gjort någonting idag, packat skolväskan o så för grejorna jag behöver imorgon.
blir en hyffsat kort dag, 9.30-13.30 eller något sånt.
får se om bloggandet kommer fortsätta aktivt, kommer väl antagligen bli så någon dag - skolan,träna,malmö festivalen, sova -
något sånt.
nu ska jag inte skriva mer.


KRAM , !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0