densextondeaugustitvåtusentio♥

tjenaaaaa !


idag vaknade jag vid kvart över tio, låg o segade i sängen ett tag.
sen åt jag frukost, sen åkte jag o pappa till storegård ( stor hundpark ).
körde först rallylydnad, gick inte så jättebra.
men sen körde vi flyball, o det gick riktigt bra!
riktigt stolt över min hund (a)
sen efter det körde vi miljöbanan, lite olika underlag o så.
sen sist agility, det som vi tränar varje söndag när säsongen är igång.
det gick också jättebra.
sen avsluta vi med flyball igen.
bästa gången någonsin var det :)
sen körde vi hem o lämna sally o sen åkte jag o pappa till ica maxi o handla.
sen åt vi o sen satt jag vid datorn.
sen vid halv fem mötte jag emina o sen gick vi till träningen.
jobbig men rätt kul faktiskt :)
sen kom jag hem, åt, sen duscha jag.
sen stack jag till kjollan där felicia va, snacka med henne o så.
kom hem vid tjugo i tio.
nu sitter jag här o halvkollar på en film, morgan pålsson o någonting ? xd
ska väl gå o nanna om en stund.

KRAM , !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0