denartondeaugustitvåtusentio♥

hallå !

inget inlägg igår, kom hem elva sen orkade jag inte.
men i alla fall, jag felicia  o pappa va i limhamn, för pappa skulle fiska.
så hängde jag o felicia där, sen ringde vi sebbe så kom han dit.
så gick vi runt lite o snacka o sånt.
sen åkte vi hem.
satt lite vid datorn sen stack vi till OK, sen gick vi vidare till david.
sen kom vi hem vid elva.

idag; vaknade halv tio, segade i sängen, precis ätit frukost o ska snart gå upp o fixa mig o sen ta ut hunden.
vet faktiskt inte vad jag ska hitta på idag.
man är ju lite små deppig inför måndag, då skolan börjar ..
menmen, det kommer nog funka :)
nepp, nu måste jag gå o göra vid mig, hörs ikväll!

KRAM , !


 
härliga bilder från när vi va i västra hamnen. ♥


Kommentarer
Postat av: L I S A

mästerfotografen här jao :)



haha du ska va glad, ja börjar skolan imrn -.- <3

2010-08-18 @ 11:46:35
URL: http://lisaannier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0